Çevrim İçi Form Oluşturma

DERSE GİT

İş yaşamında çoğu zaman diğer insanların bir konu hakkındaki fikirlerini öğrenmeye ihtiyaç duyarız. Bu fikirleri hızlı ve etkili bir şekilde öğrenmek; o konu hakkında karar verme sürecimize yardım eder. Örneğin;

• Piyasaya sürülen yeni ürün ile ilgili kullanıcı deneyimlerini öğrenmek

•İşyerindeki personelin memnuniyet durumunu, iş yerindeki problemleri ve ihtiyaçları tespit etmek

•Yeni alınacak bir mal/hizmet için piyasa araştırması yapmak

•Bir ürünle ilgili değişiklik/düzeltme yapılacak özellikleri belirlemek

•İş başvurularını çevrim içi almak

•Seyahat görev formu, izin talep formu gibi işleri çevrim içi almak/onaylamak.

Bu örnekler genel olarak bir veri toplama sürecine ihtiyaç duyulduğunu ve sonra da bu verilere dayanarak önemli kararlar alınması gerektiğini anlatmaktadır. Fakat günlük yaşamımızda daha pek çok farklı türdeki veriyi toplama, organize etme ve analiz etme işlerini Google Formlar ile kolayca halledebilirsiniz.

Google Formlar, çok sayıdaki veriyi toplayıp ve organize etmek için oldukça uygun bir çözümdür. Bu hizmet ücretsiz olarak sunulmaktadır ve günümüzde pek çok firma/kurum/kuruluş tarafından tercih edilmektedir. Bu ders, ilk bölümünden itibaren çevrim içi form oluşturma sürecinde size adım adım rehberlik edecek ve ders içinde sunduğu örneklerle Google Formlar’da yapabilecekleriniz konusunda size yeni fikirler sunacaktır.

Girişimcilik – Nazlı Akyay Örneği

Dış Ticaret