Çevrim İçi Reklamcılık

DERSE GİT

Örneğin, küçük işletmeniz için bir marka oluşturuyorsunuz video, e-posta ve sosyal medya gibi ve mevcut dijital kanallarla yapacağınız çevrim içi reklamcılık  kampanyasının başarılı olmasını istiyorsunuz. Bir kişiden-çok kişiye ulaşan pazarlama yöntemini uygulamak istiyor ve yeni müşteriler arasında marka farkındalığınızı artırmak istiyorsunuz. Ayrıca internetteki arama motorlarında, arama sonuçlarında ilk sayfada görünmek istemez misiniz?

Günümüzde pek çok şirket, çevrim içi bir kitle oluşturmak için sosyal medyayı kullanıyor ve siz sosyal medya stratejinizi en üst seviyeye getirmek için Facebook sayfanızı nasıl yönetmeniz gerektiğini bilmiyor musunuz? Sosyal medya reklamlarının, geleneksel reklam yöntemlerinden daha ucuz olduğunu duymuş olabilirsiniz.

Bu derste, ihtiyaç duyduğunuz görüntüleme esaslı reklam, web sayfası yapısı ve analitikleri, SEO (Search Engine Optimization/ Arama Motoru Optimizasyonu), Google AdWords ve Facebook, Twitter, YouTube ve LinkedIn gibi kanallar üzerinden sosyal medya reklamcılığının nasıl yapılacağı konuları ele alınmıştır. Ayrıca başarılı bir pazarlama kampanyasının temel unsurları açıklanmıştır.

Bilgisayardaki Dosyaların Güvenliği ve Veri Kurtarma

İşinizi İnternete Taşıyın