Odoo (OpenERP) Entegre İş Yönetim Uygulaması

DERSE GİT

Beş adet masa olan bir limonata ve iki tür pasta satışı yaptığınız bir işletmeniz olduğunu hayal edin. İşletmenizin öncelikli hedefi müşterilerinizin istedikleri pasta ve limonata siparişlerini alan bir garsonunuz olsun. Garsonun sahip olduğu aletin, Odoo’nun kurulu olduğu bir bilgisayarı da içeren yerel ağınıza bağlı olduğunu düşünün. Garsonunuz Odoo’nun sağladığı web arayüzü ile aldığı siparişleri Odoo’ya kaydedebilir. Kayıt altına alınan siparişlerinizi takip etmek, faturalandırmak gibi işlemleri de kasa işlevli bilgisayardan rahatça yapabilirsiniz. Üstelik Odoo sizin için üretim malzemelerinin durumlarını da takip eder, zamanında limon ve pasta malzemeleri siparişi vermenizi sağlar.

Odoo ile ortaya çıkacak gereksinimleri de halletmek çok kolay. Örneğin işletmenizin paket sipariş de almasının işiniz için yararlı olacağını düşündünüz. Odoo sizin için hazır. Yalnızca e-satış modülünü yükleyin ve internetten sipariş almaya başlayın. Ya da eleman ihtiyacınız arttı ve çalışanlarınızın maaşlarını, sigorta prim ödemelerini takip etmekte zorlanmaya başladınız. Odoo bu durum için de hazır. Yalnızca insan kaynakları modülünü yükleyin ve hazırsınız.

Bu derste tüm bu ihtiyaçlarınızı nasıl kendi başınıza halledebileceğinizi öğreneceksiniz.

MS Access ile Veri Tabanı Yönetimi

OpenOffice Calc Programı Kullanımı