Yiyecek İçecek Servisi

DERSE GİT

İşletmeler kar amacı ile kurulurlar. Hizmet sektöründeki bir işletmeyi müşteri memnuniyeti ayakta tutar. Örneğin; bir öğlen yemeği için bir restorana gitmeye karar verdiniz. Restoranın girişinden itibaren incelemeye başlarsınız. Restoran içi temizliği, masaların hangi tertiple dizildiği, masa üstü ekipmanların düzgün ve temiz yerleşmiş memnuniyeti olması ilk etapta arttıran özelliklerdir.

Servis elemanlarının fiziki görünüşleri, birbirleri ile uyumları, size karşı olan güler yüzlü yaklaşımları sadece mekânda karnınızı doyurmak değil, aynı zamanda yoğun iş temposu arasında keyifli bir mola fırsatı verir. Müşterinin memnun ayrılması restoran içerisindeki her bir malzemenin ve personelin doğru bir biçimde kullanılması ile mümkün olmuştur.

Sektörün ihtiyaç duyduğu personellerden biri siz olabilirsiniz. Bu eğitim süresince servis konularında bilgi sahibi olabilecek, servis yaparken nelere dikkat edilmesi gerektiğini öğreneceksiniz.

Genel İş Sağlığı ve Güvenliği

Girişimcilik – Göknur Atalay